.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مشکل بیمه اصحاب رسانه برطرف نشده

مدیرعامل صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان گفت: هنوز مشکل بیمه اصحاب رسانه برطرف نشده است.

به گزارش شمال نیوز، مهدی شجاعی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: علی‌رغم اینکه مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرده است که مشکل بیمه اصحاب رسانه برطرف شود اما خبرهایی که از شعبات بیمه از نقاط مختلف کشور به ما می‌رسد نشانگر این است که هنوز شعبات بیمه تأمین اجتماعی همکاری لازم را ندارند.

مدیرعامل صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان تأکید کرد: لازم بود همانطور که بخشنامه شده بود تا در این باره ممانعت به عمل آید الان نیز پیرو آن بخشنامه‌ای صادر و ارسال می‌شد تا مشکل برطرف گردد.

وی با اعلام اینکه هنوز مشکل بیمه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه کشور مرتفع نشده است، در پاسخ به این سؤال که وقفه ایجاد شده چه لطماتی را متوجه اصحاب رسانه می‌کند، ابراز داشت: امیدواریم با سرعت مشکل بیمه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه کشور مرتفع شود اما دوستان ما در سازمان تأمین اجتماعی خودشان می‌دانند بیمه شدن افراد شرایط سنی دارد، در مواردی حتی یک روز از سن مقرر فراتر رود امکان بیمه شدن برای همیشه برای متقاضی از بین می رود.

شجاعی درباره راهکار رفع معضل مزبور بیان داشت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اخیراً‌ طی نامه‌ای به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواسته است تا برای بیمه کردن فرهیختگان حوزه هنر و رسانه کشور که به دلیل شرط سنی امکان بیمه شدن را از دست داده‌اند، شرایطی فراهم آورد تا این دسته از افراد هم بتوانند از طریق صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان بیمه شوند.

مدیرعامل صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان اضافه کرد: امیدواریم پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تدبیر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که رئیس هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی است، این مشکل برای اصحاب فرهنگ و هنر کشور حل شود.

شجاعی خاطرنشان کرد: امروز (یکشنبه) قرار است در نشست مشترک مدیرعامل صندوق هنرمندان و مدیران سازمان تأمین اجتماعی این مشکل به طور اساسی بررسی و حل شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.524 seconds.